خدمات

خدمات نمایشگاهی

 دیجیتال مارکتینگ
در تعریف علمی دیجیتال مارکتینگ آمده: بازاریابی از طریق هر آنچه که بر بستر اینترنت رخ می دهد. امروزه با رشد روز افزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن مابین ایرانی ها، هر شرکتی که در دنیای اینترنت برای خود جایی دست و پا کرده باشد قطعا آینده پایدار تری خواهد داشت. با توجه به این تعاریف جایگاه دیجیتال مارکتینگ در هر شرکتی همچون قلب تپنده ای می ماند که سایر فعالیت های شرکت را در قدم اول به گوش مردم و مشتری هایش برساند و در قدم بعدی مردم را ترغیب به استفاده از محصولات و خدمات شرکت بکند. فراموش نکنیم بخش اعظمی از مردم حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند و طبق آمار ها 75 درصد قبل از خرید هر چیزی در مورد آن در اینترنت جستجو می کنند.

قبل از هر اقدامی باید به این سوالها پاسخ داد! می خواهید وقتی درب های شرکت شب ها بسته است، مشتری امکان حضور داشته باشد؟ آیا می خواهید با مشتریان خود یک ارتباط مداوم داشته باشید؟ می خواهید حداقل یک بار نام برند شما بر روی گوشی های همراه مشتریان و مردم دیده شود؟ می خواهید برای عموم مردم در دسترس باشید؟ فکر می کنید برای شرکت شما مهم است، در برابر دیدگان عموم مردم یا مشتریان قرار بگیرد؟

طرح دیجیتال مارکتینگ سیمرغ

از آنجایی که نام و برند شرکت بسیار مهم است، لذا نباید در فضای اینترنتی با آن بازی شود لذا باید کاملا حساب شده و دقیق برای تقویت نام و برند تلاش صورت گیرد. سیمرغ با بهره گیری از متخصصین این امر و طراحی پلن های مختلفی بر پایه اصول و تکنیک های به روز دیجیتال مارکتینگ سعی می کند، نام و هویت شرکت شما را در قدم اول در دنیای مجازی شناسانده و در قدم های بعدی، سعی در اشاعه برند شما نماید.

توسعه کسب و کار سیمرغ، با بهره گیری از روش های مختلفی همچون، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی، در مرحله اول هویت شرکت شما را تعریف و جایگاه شرکت را در دنیای مجازی تثبیت می نماید. در گام بعدی با بهینه سازی سایت(سئو) برای قرار گرفتن در رده های بالای جستجوی گوگل و همچنین ایمیل مارکتینگ مشتری ها بیشتری را به سمت شرکت سوق می دهد. و در نهایت با طراحی کمپین های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات کلیکی و بنری و همچنین رپورتاژ آگهی ها سعی می کند جریان سازی مناسبی صورت پذیرد تا مشتریان در مورد شرکت شما گفتگو نمایند.

تولید محتوا - Content provider :

با بهره گیری از نویسندگان متخصص در حوزه های مربوطه ، موثرترین مطالب را برای سایت و شبکه های اجتماعی شما فراهم می کنیم که این موضوع موجب بالا رفتن آمار بازدید سایت و ایجاد ترافیک مناسب می نماید.لازم است بدانیم که مقوله تامین و تولید محتوا، پایه اصلی و اساسی تمامی خدمات و شاکله اصلی روند اجرایی دیجیتال مارکتینگ می باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی - Social marketing :

یکی از خدماتی که در این بخش دریافت ارائه می شود، راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی و همچنین تعیین استراتژی فعالیت در آن ها می باشد. شرکت سیمرغ، با آگاهی نسبت به فضا های شبکه های مجازی و کاربران آن، متناسب با هر شبکه و ظرفیت بازاریابی در این بستر، اقدامات و راهکار های متفاوتی را پیشنهاد می نماید.

بهینه سازی موتور های جستجوگر-SEO:

با توجه به این که الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجوگر مدام در حال تغییر و توسعه هستند، در این امر شما به یک گروه متخصص، با تجربه و آگاه نسبت به تمامی این استراتژی ها نیازمند هستید. لذا حتما به سادگی هر توصیه ای را در این زمینه نپذیرید.

دستاوردهای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای امروزی :

نوع بازاریابی گسترده و نا مشخص می باشد.

جهت ارتباطات، چند سویه ( چند به چند) است . هم شرکت و هم مشتری صحبت می نمایند و به حرف ها و دغدغه های یکدیگر گوش فرا می دهند.

زمانبندی، خود به خود صورت می گیرد. کمپین های تبلیغاتی با جزییات دقیق برنامه ریزی نمی شوند بلکه بر اساس نظرات و درخواست ها برنامه ریزی می شوند.

ارتباط با مشتری، سریع و عمومی می باشد. واکنش به نظرات و دیدگاه ها فوری و همگانی است و هر کسی می تواند این نظرات را بخواند و به بحث ملحق شود.

در دسترس بودن، ( 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته) آمادگی دائمی برای پاسخگویی سریع به دیدگاه ها و نظرات مشتریان وجود دارد.

محدوده بازاریابی دیجیتال عمومی است. برای همه و در هر مکانی در دسترس است .( بهینه سازی شده برای عموم)

تجربیات بازاریابی، متناوب، نوآورانه می باشد.

نظارت توسط کاربران و پلتفرم ها انجام می شود.

زبان و گفتار، واقعی و مستقیم است. جملات از پیش ساخته وجود ندارد بلکه پاسخ های شخصی و کوتاه داده می شود.

درگیر کردن افراد از اصول اولیه آن می باشد.

 

برگزاری نمایشگاه،همایش،سمینار

نمایشگاه، سمینار و همایش برای شرکت ها جنبه های مختلفی دارد، عموما این تفکر مطرح است که باید نمایشگاه، همایش و سمینار برگزار نمود و کمتر مسائلی چون حمایت و شرکت در سمینار ها مطرح است. درست است که یکی از راههای بسیار کارا و مفید برای معرفی فعالیت های شرکت برگزاری همایش و سمینار است، اما این همه پتانسیل این بخش نیست. بسیار بوده که با حمایت موثر از یک همایش همان اتفاقی برای شرکت افتاده که با برگزاری یک سمینار و همایش بزرگ. شرکت سیمرغ در این بخش سعی کرده که یک برخورد حرفه ای و تخصصی با مقوله سمینار و همایش داشته باشد تا برای هر شرکتی این زمینه دستاورد داشته باشد.

اثر گذاری همایش ها و سمینار ها با توجه به زمان زیاد برنامه و استفاده از ارائه های قوی می تواند بسیار مفید و اثر بخش باشد. این راهکار آنجا نتیجه بخش می گردد که به نحو احسن انجام شود. برگزاری نامنظم یک رویداد نه تنها به وجهه شرکت شما کمک نمی کند، بلکه حس بی اعتمادی در مخاطبین نسبت به شما به وجود می آورد. شرکت سیمرغ با بکار گیری تیمی پویا، همایش ها و سمینارهای شما را در بالاترین استاندارد برگزار می نماید. لازم به ذکر این نکته مهم می باشد که برگزاری همایش های تخصصی برای مشتری ها می تواند یکی از راهبردی ترین و موثرترین راه برای بازاریابی و تبلیغات و شرکتهای b2b که محصولات و خدمات تخصصی دارند باشد.

شناسایی نمایشگاه،همایش،سمینارهای هدف

در بسیاری از این همایش و سمینار ها افراد صاحب نفوذ و ارگان های دولتی و خصوصی قدرت مندی حضور دارند که مراوده و آشنایی با چنین افراد و شرکت هایی می تواند زمینه ساز فعالیت های موثر آتی باشد. بدین منظور شرکت سیمرغ برای شما دست به اعتبار سنجی همایش ها و سمینار ها می زند و تقویم سالانه و ماهانه آن ها را برایتان تنظیم می نماید تا از پتانسیل این بخش هم بهره مند گردید.

حمایت از نمایشگاه،همایش،سمینارها

عموما تلقی اینکه از همایش و سمینار ها باید حمایت کرد، آنچنان مابین شرکت های خصوصی مرسوم نیست. اما با توجه به اینکه باید با ارگان های دولتی و سایر بخش های خصوصی تعامل ایجاد نمود تا این حمایت ها مثمرثمر واقع شوند. کانون تبلیغاتی کروشه سعی بر این دارد با در نظر گرفتن همه جوانب، شما را در این تصمیم همراهی کند و مسیر حمایتی شما از همایش ها و سمینار ها را به صورتی که برای هر دو طرف برد- برد باشد طراحی نماید..

خدمات بخش نمایشگاه،همایش،سمینار سیمرغ

اطلاع رسانی گسترده همایش و سمینار ها :

با استفاده از شبکه های ارتباطی موجود، اطلاع رسانی گسترده برای نمایشگاه ها وهمایش ها و سمینار ها رخ خواهد داد تا علاوه بر آنکه افراد، برای شرکت در همایش علاقه مند شوند، یک بستر مناسب تبلیغاتی ایجاد گردد.

انتخاب مجری :

در کوچکترین موارد از جمله انتخاب مجری همراه شما خواهیم بود. انتخاب مجری امری بسیار مهم و حیاتی برای برگزاری بهتر رویداد است.

طراحی پلن های نمایشگاه، همایش و سمینار ها :

به انواع مختلفی می توان یک رویداد را مهندسی کرد، برای شما بهترین و بهینه ترین حالت را برنامه ریزی خواهیم نمود.

دعوت از صاحب نظران کشوری و افراد مشهور :

اعتبار یک رویداد به افرادیست که در آن حضور دارند. با دعوت از افراد به نام کشوری و منطقه ای به رویداد شما اعتبار خواهیم داد.

مستند سازی کامل نمایشگاه،همایش،سمینار:

استفاده از یک برنامه و رویداد معطوف به روز برگزاری نمی شود و می توان با مستند سازی خوب بعد ها از این همایش بسیار سود خواهد بود.

به روز رسانی سایت نمایشگاه،همایش،سمینار به صورت همزمان با برگزاری رویداد:

با رفتار های خلاقانه رویدادتان را زنده تر برگزار می کنیم.

دعوت از رسانه ها برای پوشش خبری نمایشگاه،همایش،سمینار:

اعنبار برای هر نمایشگاه،همایش،سمینار ، پوشش خبری متناسب با آن است. با به کار گیری انواع رسانه ها قطعا می توان به برگزاری آن کمک شایانی کرد و ابعاد آن را بطور کامل به منصه ظهور گذاشت.

تبلیغات:

 از آنجایی که نمایشگاه ها جای مناسبی است برای تمرکز جمع زیادی از افراد علاقه مند به محصول یا خدمات ما، فرصت بسیار خوبی برای تبلیغات با نمایشگاه می باشد. تبلیغات با نمایشگاه اگر با اصول انجام شود قطعا باعث تکان دادن اساسی کسب و کار ما می شود.

انواع تبلیغات بیلبورد
لمپوست بنرها (بنر تبلیغاتی از نوع عمودی)
تبلیغات بر روی نقشه نمایشگاه
تبلیغات بر روی کارت دعوت نمایشگاه
تبلیغات در مراسم های افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه
تبلیغات در کتاب تخصصی نمایشگاه
تبلیغات به روی بنر  های محوطه نمایشگاه
پخش هدایای تبلیغاتی
تبلیغات تلویزیونی

 

طراحی غرفه نمایشگاهی

اولین گام برای داشتن یک غرفه مناسب و عالی طراحی غرفه نمایشگاهی است که بیشترین تاثیر را در قیمت ساخت غرفه دارد. طرحهای کروی و مدور ، طرح هایی که نیاز به CNC یا شابلن کاری داشته باشد و یا طرح هایی که نیاز به استفاده از سازه های نگهدارنده جانبی دارند عمدتا باعث افزایش هزینه های طراحی غرفه می گردند.از این رو شرکت سیمرغ با کادری مجرب و کارشناسان دوره دیده بهترین مشاوره را در امر طراحی غرفه متناسب با بودجه و سلیقه شما ، ارائه خواهند داد .
به طور کلی می توان گفت طراحی غرفه عمده ترین و مهم ترین عنصر در قیمت گذاری غرفه های نمایشگاهی می باشد.

 

تجهیزات نمایشگاهی

حضور پررنگ در نمایشگاه های داخلی و خارجی مقوله بسیار مهمی برای شرکت ها می باشد تا با تبدیل غرفه های خود به مکان خاص بهترین تاثیر گذاری را برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد نماید و ضمن نمایش قدرت و تاثیر بر ضمیر ناخداگاه مخاطبان بتواند سهم بیشتری از بازار را کسب نماید و این امر باعث می شود تا شما در میان صد ها و یا هزاران نفر از غرفه داران و بازدید کنندگان به یاد ماندنی تر شوید و نتایح هیجان انگیزتری را بدست آورید.چنانچه شما تصمیم به استفاده از غرفه استاندارد نمایشگاهی گرفتید برای طراحی و زیباسازی درون به تجهیزاتی نیازخواهید داشت که شرکت سیمرغ در این امر نیز می تواند شما را یاری نمایید تا به سهولت و با آرامش خاطر در نمایشگاه ها شرکت کنید.

عکس و فیلم صنعتی

امروزه در دنیای زندگی می کنیم که کلام و متن آن کاربرد و قدرت سابق را ندارد، یکی از دلایل مهم آن نیز رشد روز افزون محتوا های بصری همچون عکس و فیلم است. عموم مردم و مخاطبین به چشم هایشان بیش از همیشه اعتماد می کنند. علاوه بر این مسئله، امروزه هر چیز زیبا و چشم نواز مورد پسند و هر موضوع نازیبایی به حاشیه رانده می شود. بنابراین کسب و کارها و حتی افراد باید سعی نمایند در مسیر درست قرار بگیرند، اما شاید این سوال پیش بیاد چگونه می توان در این مسیر قرار گرفت ؟

تبلیغات در عصر حاضر بیشتر از آنکه یک صنعت باشد یک هنر- صنعت است، برای آنکه تبلیغات موثرتری داشته باشیم باید از هنر استفاده کنیم تا چشم نواز جلوه نماییم، به گونه ای در همان منظر اول محبوب و مورد مقبول دیگران قرار بگیریم. بزرگترین هنرهایی که به رونق تبلیغات کمک کرده اند عکاسی  تبلیغاتی و فیلم صنعتی یا تیزر تبلیغاتی هستند.

اگر دلیل مهم بودن عکس و فیلم های تبلیغاتی را بپرسید خواهیم گفت:

امروزه با گسترش فضای مجازی و رشد بی سابقه شبکه های اجتماعی مابین افراد تهیه خوارک برای این شبکه ها بسیار مهم است، بهترین خوراک برای این فضا ها  بدون شک تصویر است، عکس و فیلم کوتاه به خاطر حجم کم و راحتی قابل انتقال بودنش ، ابزاری بسیار مهم به شمار می رود. یادمان نرود که شبکه بزرگ و بیش 500 میلیون نفری اینستاگرام بر پایه عکس و فیلم بنا شده است.

خدمات عکس صنعتی - تبلیغاتی :

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصولات در سایزهای استاندارد، کوچک و بزرگ

عکاسی تبلیغاتی مخصوص بروشور، کاتالوگ، بیلبورد و پوستر

عکاسی مدلینگ تبلیغاتی

عکاسی از سمینارها و همایش ها

عكاسي به صورت پروژه اي و ساعتي

 

برندینگ و بازاریابی

در قدیم نام افراد بود که اعتبار به حساب می آمد. فرد بازاری با توجه به نامی که از خود درکسب و کار بوجود آورده بود، در بازار اعتبار و آبرو داشت. امروزه پس تغییر و تحول در رویکرد مردم نسبت به کالا ها و بازاریابی، نام ها تبدیل شده اند به مفهومی چون برند.در تعریف برند آمده :" برند، نمادی است که مشخص‌می نماید خدمات یا محصولی خاص است. و به وسیله آن، از سایر محصولات و خدمات موجود در بازار نسبت به رقبا متمایز می‌گردد." برند وجه تمایز شرکت ما با سایر شرکت هاست. این برند شدن است که فعالیت های اقتصادی را رونق می بخشد.برند همه آن چیزیست که تصویری در ذهن مخاطب از آنچه شما دارید می سازد و ساخت آن اصلا کار ساده ای نیست. فرد، تجارت، کسب و کار و سازمانی که اسم ،المان و در نهایت برند قوی ندارد، امروزه روز قطعا محکوم به زوال و نابودی است. متاسفانه در ایران به امر برندینگ کمتر توجه شده است، دلیل این بی توجهی دو مسئله است، اول آنکه در این زمینه افراد متخصص کمتر وجود دارند و ثانیا، کسب و کار ها از دوام خوبی برخوردار نیستند و آینده نگری را در دستور کار قرار نمی دهند. مقوله برند و برند سازی برای کسب وکار های حرفه ای امری حیاتی است، آنان که میخواهند در بازار کنونی ادامه دار باشند و برندشان فروششان را تضمین کند، BRANDING برایشان در اولویت خواهد بود.

نقش و تاثیر بازاریابی در برند

شاید سوال اساسی در این قسمت این باشد که از یک برند خوب چگونه می توان استفاده کرد؟ جواب را باید در بازاریابی جستجو کرد، بازاریابی یکی از راه های موثر برای ورود به بازار است. شرکت سیمرغ در کنار مقوله برند سازی، برنامه های ویژه ای برای بازاریابی در نظر گرفته است. خدمات بازاریابی شرکت سیمرغ  در واقع شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شرکت و سازمان شما می شود. مجموعه این فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد. اما قبل از همه اینها سعی می نماییم بازاریابی را توسط متخصصین به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که به برند شما کمک شایانی شود برای بازاریابی و در نهایت فروش خدمات یا محصولات.

انواع برند:
۱) برند محصول-
Product Branding

۲) برند شخصی- Personal Branding

۳) برند شرکتی- Corporate Branding

۴) برند جغرافیایی- Geographic Branding

۵) برند عمومی، حکومت - Public, Government Branding

۶) برند فرهنگی- Cultural Branding

۷) برند مذهبی- Religious Branding 

0%