دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در تعریف علمی دیجیتال مارکتینگ آمده: بازاریابی از طریق هر آنچه که بر بستر اینترنت رخ می دهد. امروزه با رشد روز افزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن مابین ایرانی ها، هر شرکتی که در دنیای اینترنت برای خود جایی دست و پا کرده باشد قطعا آینده پایدار تری خواهد داشت. با توجه به این تعاریف جایگاه دیجیتال مارکتینگ در هر شرکتی همچون قلب تپنده ای می ماند که سایر فعالیت های شرکت را در قدم اول به گوش مردم و مشتری هایش برساند و در قدم بعدی مردم را ترغیب به استفاده از محصولات و خدمات شرکت بکند. فراموش نکنیم بخش اعظمی از مردم حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند و طبق آمار ها 75 درصد قبل از خرید هر چیزی در مورد آن در اینترنت جستجو می کنند.

قبل از هر اقدامی باید به این سوالها پاسخ داد! می خواهید وقتی درب های شرکت شب ها بسته است، مشتری امکان حضور داشته باشد؟ آیا می خواهید با مشتریان خود یک ارتباط مداوم داشته باشید؟ می خواهید حداقل یک بار نام برند شما بر روی گوشی های همراه مشتریان و مردم دیده شود؟ می خواهید برای عموم مردم در دسترس باشید؟ فکر می کنید برای شرکت شما مهم است، در برابر دیدگان عموم مردم یا مشتریان قرار بگیرد؟

طرح دیجیتال مارکتینگ سیمرغ

از آنجایی که نام و برند شرکت بسیار مهم است، لذا نباید در فضای اینترنتی با آن بازی شود لذا باید کاملا حساب شده و دقیق برای تقویت نام و برند تلاش صورت گیرد. سیمرغ با بهره گیری از متخصصین این امر و طراحی پلن های مختلفی بر پایه اصول و تکنیک های به روز دیجیتال مارکتینگ سعی می کند، نام و هویت شرکت شما را در قدم اول در دنیای مجازی شناسانده و در قدم های بعدی، سعی در اشاعه برند شما نماید.

توسعه کسب و کار سیمرغ، با بهره گیری از روش های مختلفی همچون، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی، در مرحله اول هویت شرکت شما را تعریف و جایگاه شرکت را در دنیای مجازی تثبیت می نماید. در گام بعدی با بهینه سازی سایت(سئو) برای قرار گرفتن در رده های بالای جستجوی گوگل و همچنین ایمیل مارکتینگ مشتری ها بیشتری را به سمت شرکت سوق می دهد. و در نهایت با طراحی کمپین های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات کلیکی و بنری و همچنین رپورتاژ آگهی ها سعی می کند جریان سازی مناسبی صورت پذیرد تا مشتریان در مورد شرکت شما گفتگو نمایند.

تولید محتوا - Content provider :

با بهره گیری از نویسندگان متخصص در حوزه های مربوطه ، موثرترین مطالب را برای سایت و شبکه های اجتماعی شما فراهم می کنیم که این موضوع موجب بالا رفتن آمار بازدید سایت و ایجاد ترافیک مناسب می نماید.لازم است بدانیم که مقوله تامین و تولید محتوا، پایه اصلی و اساسی تمامی خدمات و شاکله اصلی روند اجرایی دیجیتال مارکتینگ می باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی - Social marketing :

یکی از خدماتی که در این بخش دریافت ارائه می شود، راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی و همچنین تعیین استراتژی فعالیت در آن ها می باشد. شرکت سیمرغ، با آگاهی نسبت به فضا های شبکه های مجازی و کاربران آن، متناسب با هر شبکه و ظرفیت بازاریابی در این بستر، اقدامات و راهکار های متفاوتی را پیشنهاد می نماید.

بهینه سازی موتور های جستجوگر-SEO:

با توجه به این که الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجوگر مدام در حال تغییر و توسعه هستند، در این امر شما به یک گروه متخصص، با تجربه و آگاه نسبت به تمامی این استراتژی ها نیازمند هستید. لذا حتما به سادگی هر توصیه ای را در این زمینه نپذیرید.

دستاوردهای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای امروزی :

نوع بازاریابی گسترده و نا مشخص می باشد.

جهت ارتباطات، چند سویه ( چند به چند) است . هم شرکت و هم مشتری صحبت می نمایند و به حرف ها و دغدغه های یکدیگر گوش فرا می دهند.

زمانبندی، خود به خود صورت می گیرد. کمپین های تبلیغاتی با جزییات دقیق برنامه ریزی نمی شوند بلکه بر اساس نظرات و درخواست ها برنامه ریزی می شوند.

ارتباط با مشتری، سریع و عمومی می باشد. واکنش به نظرات و دیدگاه ها فوری و همگانی است و هر کسی می تواند این نظرات را بخواند و به بحث ملحق شود.

در دسترس بودن، ( 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته) آمادگی دائمی برای پاسخگویی سریع به دیدگاه ها و نظرات مشتریان وجود دارد.

محدوده بازاریابی دیجیتال عمومی است. برای همه و در هر مکانی در دسترس است .( بهینه سازی شده برای عموم)

تجربیات بازاریابی، متناوب، نوآورانه می باشد.

نظارت توسط کاربران و پلتفرم ها انجام می شود.

زبان و گفتار، واقعی و مستقیم است. جملات از پیش ساخته وجود ندارد بلکه پاسخ های شخصی و کوتاه داده می شود.

درگیر کردن افراد از اصول اولیه آن می باشد.

0%