برگزاری نمایشگاه،همایش،سمینار

برگزاری نمایشگاه،همایش،سمینار

نمایشگاه، سمینار و همایش برای شرکت ها جنبه های مختلفی دارد، عموما این تفکر مطرح است که باید نمایشگاه، همایش و سمینار برگزار نمود و کمتر مسائلی چون حمایت و شرکت در سمینار ها مطرح است. درست است که یکی از راههای بسیار کارا و مفید برای معرفی فعالیت های شرکت برگزاری همایش و سمینار است، اما این همه پتانسیل این بخش نیست. بسیار بوده که با حمایت موثر از یک همایش همان اتفاقی برای شرکت افتاده که با برگزاری یک سمینار و همایش بزرگ. شرکت سیمرغ در این بخش سعی کرده که یک برخورد حرفه ای و تخصصی با مقوله سمینار و همایش داشته باشد تا برای هر شرکتی این زمینه دستاورد داشته باشد.

اثر گذاری همایش ها و سمینار ها با توجه به زمان زیاد برنامه و استفاده از ارائه های قوی می تواند بسیار مفید و اثر بخش باشد. این راهکار آنجا نتیجه بخش می گردد که به نحو احسن انجام شود. برگزاری نامنظم یک رویداد نه تنها به وجهه شرکت شما کمک نمی کند، بلکه حس بی اعتمادی در مخاطبین نسبت به شما به وجود می آورد. شرکت سیمرغ با بکار گیری تیمی پویا، همایش ها و سمینارهای شما را در بالاترین استاندارد برگزار می نماید. لازم به ذکر این نکته مهم می باشد که برگزاری همایش های تخصصی برای مشتری ها می تواند یکی از راهبردی ترین و موثرترین راه برای بازاریابی و تبلیغات و شرکتهای b2b که محصولات و خدمات تخصصی دارند باشد.

شناسایی نمایشگاه،همایش،سمینارهای هدف

در بسیاری از این همایش و سمینار ها افراد صاحب نفوذ و ارگان های دولتی و خصوصی قدرت مندی حضور دارند که مراوده و آشنایی با چنین افراد و شرکت هایی می تواند زمینه ساز فعالیت های موثر آتی باشد. بدین منظور شرکت سیمرغ برای شما دست به اعتبار سنجی همایش ها و سمینار ها می زند و تقویم سالانه و ماهانه آن ها را برایتان تنظیم می نماید تا از پتانسیل این بخش هم بهره مند گردید.

حمایت از نمایشگاه،همایش،سمینارها

عموما تلقی اینکه از همایش و سمینار ها باید حمایت کرد، آنچنان مابین شرکت های خصوصی مرسوم نیست. اما با توجه به اینکه باید با ارگان های دولتی و سایر بخش های خصوصی تعامل ایجاد نمود تا این حمایت ها مثمرثمر واقع شوند. کانون تبلیغاتی کروشه سعی بر این دارد با در نظر گرفتن همه جوانب، شما را در این تصمیم همراهی کند و مسیر حمایتی شما از همایش ها و سمینار ها را به صورتی که برای هر دو طرف برد- برد باشد طراحی نماید..

خدمات بخش نمایشگاه،همایش،سمینار سیمرغ

اطلاع رسانی گسترده همایش و سمینار ها :

با استفاده از شبکه های ارتباطی موجود، اطلاع رسانی گسترده برای نمایشگاه ها وهمایش ها و سمینار ها رخ خواهد داد تا علاوه بر آنکه افراد، برای شرکت در همایش علاقه مند شوند، یک بستر مناسب تبلیغاتی ایجاد گردد.

انتخاب مجری :

در کوچکترین موارد از جمله انتخاب مجری همراه شما خواهیم بود. انتخاب مجری امری بسیار مهم و حیاتی برای برگزاری بهتر رویداد است.

طراحی پلن های نمایشگاه، همایش و سمینار ها :

به انواع مختلفی می توان یک رویداد را مهندسی کرد، برای شما بهترین و بهینه ترین حالت را برنامه ریزی خواهیم نمود.

دعوت از صاحب نظران کشوری و افراد مشهور :

اعتبار یک رویداد به افرادیست که در آن حضور دارند. با دعوت از افراد به نام کشوری و منطقه ای به رویداد شما اعتبار خواهیم داد.

مستند سازی کامل نمایشگاه،همایش،سمینار:

استفاده از یک برنامه و رویداد معطوف به روز برگزاری نمی شود و می توان با مستند سازی خوب بعد ها از این همایش بسیار سود خواهد بود.

به روز رسانی سایت نمایشگاه،همایش،سمینار به صورت همزمان با برگزاری رویداد:

با رفتار های خلاقانه رویدادتان را زنده تر برگزار می کنیم.

دعوت از رسانه ها برای پوشش خبری نمایشگاه،همایش،سمینار:

اعنبار برای هر نمایشگاه،همایش،سمینار ، پوشش خبری متناسب با آن است. با به کار گیری انواع رسانه ها قطعا می توان به برگزاری آن کمک شایانی کرد و ابعاد آن را بطور کامل به منصه ظهور گذاشت.

تبلیغات:

 از آنجایی که نمایشگاه ها جای مناسبی است برای تمرکز جمع زیادی از افراد علاقه مند به محصول یا خدمات ما، فرصت بسیار خوبی برای تبلیغات با نمایشگاه می باشد. تبلیغات با نمایشگاه اگر با اصول انجام شود قطعا باعث تکان دادن اساسی کسب و کار ما می شود.

انواع تبلیغات بیلبورد
لمپوست بنرها (بنر تبلیغاتی از نوع عمودی)
تبلیغات بر روی نقشه نمایشگاه
تبلیغات بر روی کارت دعوت نمایشگاه
تبلیغات در مراسم های افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه
تبلیغات در کتاب تخصصی نمایشگاه
تبلیغات به روی بنر  های محوطه نمایشگاه
پخش هدایای تبلیغاتی
تبلیغات تلویزیونی

0%